Valuta 


Categorie

beste koop  [lees meer]

Huidige bezoekers

Huidige aantal bezoekers 3 gasten 
Naar huis >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Voor het terugsturen van artikelen aan ons, lees en volg de onderstaande instructies. U kunt ook contect onze Customer Service, waar een van onze klanten vertegenwoordigers helpen u graag zullen zijn.
 Zorg ervoor dat u begrijpt onze terugkeer beleid en ervoor te zorgen dat aan alle criteria is voldaan voordat fysiek versturen van alle items terug naar ons.
  www.metalmembers.nl behoudt zich het recht voor een bedrag in rekening te brengen over alle geretourneerde producten.
 1. Wij bieden een 180-dagen garantie tegen mechanische storing, met uitzondering van menselijke schade. Wij raden u aan om ons e-mail uw problemen zo veel problemen kan worden vastgesteld of aangepast door uzelf.
  Wij zullen uw product te repareren binnen de garantieperiode, mits: Het item heeft een fabrikant defect. De item (s) komt overeen met het item (s) op onze bestelling records.
  Garantie geldt niet voor de volgende voorvallen: verkeerd behandelde goederen door de klant. Onredelijke slijtage van welke aard dan ook. Schade veroorzaakt door de mens.
  Geen winst zal zonder geaccepteerd:. Een voorafgaande e-mail met vermelding van het specifieke probleem (wachten tot je terug van ons horen)
 
 2. Onder bepaalde voorwaarden kunt u ruilen of vraag om een ​​terugbetaling binnen 14 dagen uit de oorspronkelijke datum van ontvangst.
 
 3. Neem dan contact met ons op voor retouradres als je de items wilt terug te sturen. Naam, adres, e-mail, ordernummer, telefoon, gedetailleerde beschrijving van het probleem
:. De terugkeer items moet de volgende informatie bevatten  
 4. In het geval dat de producten aankomen met schade, verkeerde levering of niet-passende modellen, vervanging of vergoeding is 100% gegarandeerd. Echter, zouden we niet verantwoordelijk houden voor schade veroorzaakt door opzet actie (door de klant zelf / zelf), en de uitwisseling of terugbetaling zou worden afgewezen.
 
 5. Voor alle defecte onderdelen, koper nodig om foto's te sturen om het bewijs van de schade onderdelen.
 
 6. Retouren worden alleen geaccepteerd als het in de originele staat en het item (s) overeenkomt met het item (s) op onze Orde Records.
 
 7. Als terugkeer is voor alleen terugbetaling / uitwisseling en hebben niet-kwaliteit gevallen , behalve de verzendkosten, zullen we ook aftrekken 9% van de bestelling totale bedrag als administratiekosten en geven u een gedeeltelijke terugbetaling of een ander product je wilt (lading of terugbetaling saldo geld voorde verschillende items).
 
 8. Alle beelden op onze site zijn digitale foto's genomen door ons. Wegens omstandigheden van licht en achtergrond, zou ze zien er een beetje anders dan wat ze werkelijk doen in de echte wereld. Dit zou een reden voor vervanging of terugbetaling verzoek
 
 9. Prijzen kunnen variëren van verschillende seizoenen en onze promotiecampagnes. Prijs veranderende zou een reden voor vervanging of terugbetaling verzoek
 
 10. Voor uitwisseling gevallen, stuur het product terug eerste en geven ons een levering volgen serienummer en de koppeling waar deze te volgen. We zullen een nieuw product verzonden om u zo snel als we ontvangst van de retourzending hebben.
 
 11. Bij terugbetaling wordt verwerkt, dan worden opgemerkt dat u het product terug te sturen naar ons, het verstrekken van een tracking nummer en het volgen van link. Wanneer het product komt, zullen wij een terugbetaling onmiddellijk te geven.
 
  Ook moet weten
 
 Al de producten zijn triple-gecontroleerd voordat ze worden geleverd aan onze klanten. Gelieve Controleer het product op de aankomst vóór de ondertekening van uw naam op het logistieke noot. In het geval dat het is gebroken of niet uw aankoop, dan kunt u weigeren ontvangst van het product. En neem dan onmiddellijk contact met ons op voor een uitwisseling.
 
 Indien het product wordt geretourneerd vanwege de reden dat klant niet tekenen voor het, zal verder verzoek tot terugbetaling in mindering worden gebracht verzendkosten en 9% van de bestelling totale bedrag als administratiekosten. Namelijk, zal gedeeltelijke restitutie worden verleend voor de hierboven beschreven situatie. Ook zullen opnieuw verzendkosten klant verzend-en administratiekosten in rekening te brengen.

Terug